пʼятниця, 7 листопада 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, а саме: що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання. В дев'ятому модулі я зробила дуже багато вправ: заповнила розділ "Диференціація учнів" в плані; попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Я відредагувала свій учнівський приклад і зробила його під необхідні критерії. Педрада по обговоренню самоспрямаваності учнів в навчанні теж виявилася дуже корисною. Спасибі всім учасникам тренінгу і особливо тренеру:))))))

Немає коментарів:

Дописати коментар