четвер, 6 листопада 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія


На цьому модулі ми розглянули такі поняття як "ключові -, тематичні - і змістові питання", визначили основну різницю між ними. Саме змістові питання являються фундаментом знань. Для проектних дослідницьких робіт вчитель має поставити ключові питання дітям, відповідь на яких, учні знаходять , синтезують і аналізують самостійно. 
Під час роботи над модулем  також  ознайомилися з державними стандартами освіти, навчальними планами і програмами для того, щоб перевірити чи відповідає наша тема цим стандартам. Ми навчилися створювати прості діаграми і опубліковувати їх в Інтернеті (блозі або на інших сайтах).  Ми обговорили всі можливі етапи роботи над проектом, що саме учні мають виконувати самостійно, а що - разом з вчителем. В результаті ми погодилися, що вчитель завжди має бути поруч, щоб допомагати, коригувати і направляти дітей під час дослідницької навчальної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар